váci napok

váci napok

Kezdetnek

2014. november 23. - leves(z)

Kellene egy napló. Amolyan váci. Hogy miért? Öregebb koromra lokálpatrióta lettem. Azt veszem észre, hogy beleszerettem a városomba. Amikor arról lett szó, hogy kényelmi szempontból Pestre kellene költözni, nem akaródzott. Ez a város jobb. Nyugodtabb, kisebb, nem nyom agyon, és nem nyüzsög az arcomba tolakodva. Szeretem én Budapestet, tetszik is bizonyos értelemben. De Vác emberibb. Hibáival, szépségeivel együtt. Nem akarom itt hagyni.

Nem tagadom, ihletet is kaptam hasonló (hasonló? - nagyképű vagyok...) blogoktól. Azt gondoltam, ebben a kicsiny városban is vannak olyan események, amit meg kell örökíteni. Kis léptékben. Az utcákon sétálva szembetűnnek dolgok, amit valahogy hírül kellene adni. Amikor végre megnyílik egy érdekes hely. Vagy éppen, amikor bezár. Amikor színesek lesznek az utcák az ősztől...

Ez amolyan napló magamnak. Nyilvánosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://vacinapok.blog.hu/api/trackback/id/tr946926117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása